יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

כמה טיפים לחתן

כולנו יודעים, שכשזה מגיע לתחום של טיפוח, בריאות ויופי, בד"כ החתן נשאר באפילה. בתקופה הנוכחית לעומת זאת, קיימת יותר מודעות לנושאים הללו. יש יותר פתיחות, יותר חופש פעולה, פחות מבוכה אצל גברים סביב הנושא של טיפוח. גברים היום מודעים לעצמם יותר ורוצים להראות טוב ביום בו הם מתחתנים.


אז אתם מתחתנים ואתה רוצה להיראות הכי טוב שאתה יכול. בשביל זה אנחנו כאן. אספנו עבורך כמה עיצות שימושיות. תקרא ותפנים:


כרס בירה - מי לא מכיר את זה...אתה יושב, מחבק את הכרס הקטנה שצצה לה פתאום, ומבטיח לעצמך ולעולם שאוטוטו אתה נפטר ממנה וחוזר להיות ספורטיבי כמו שהיית.....בתקופה של הצבא (ממש..). בקיצור, אם אתה רוצה להעלים את הכמה קילוגרמים המיותרים כדי לא להיות עגלגל ביום בו אתם מתחתנים, אל תחכה לרגע האחרון. תתחיל בפעילות גופנית לפחות 3 חודשים לפני החתונה, כאשר את הפעילות אתה מרכז סביב הנושא של המשקל. אנחנו לא מחפשים שרירים עכשיו.


גילוח- תחשוב כמה מבאס זה יכול להיות...הגיע היום הגדול בו אתם מתחתנים, אתה מתעורר בבוקר ומגלה שהפנים שלך אדומות, פריחה ממש. כדי להימנע מפריחה או אדמומיות חזקה בפנים, תתחיל להשתמש בקצב גילוח (לא ג'ל), ותמיד תמיד תשתמש בסכין חדשה לגמרי. את הגילוח תבצע עם כיוון צמיחת השיער. לחלופין, לך לספר, שב על הכיסא ותן לו לפנק אותך בגילוח מקצועי.


שיזוף מלאכותי - סבבה לגמרי, למה לא? חשוב, מאוד חשוב, תנסה את זה הרבה לפני האירוע. תבדוק איך זה עובד, איך זה משפיע עליך, איך אתה נראה אחרי זה. לא בא לך להגיע לחופה כמו מישהו שהתחפש למשהו לא מוגדר נכון? 


תספורת - בא לך לשנות סגנון תספורת? יופי, לא רעיון טוב. אתם מתחתנים, אל תעשה נסיונות לפני. יכול להיות שהתספורת לא תהיה משהו, יכול להיות שהיא אפילו תהיה אסון. מצד שני, גם יכול להיות שתבאס את אשתך לעתיד...היא רגילה לסגנון מסוים, וככה היא דמיינה אותך ביום הגדול ביותר בחייכם, את התמונות של החתונה ומה לא.. מקסימום לך על הסטייל שלך, את הניסויים בשיער תעשה לפני ירח הדבש.


יש למישהו תיק-תק? ריח רע בפה זה תמיד רע, אבל ביום בו אתם מתחתנים זה אפילו יותר גרוע. אם אתה מאמין שאתה סובל מהאליטוסיס (באשת פה- או פשוט ריח רע), תעשה בדיקה זריזה ותגלה שיש בשוק היום המון תכשירים הנוגדים את זה. ולא...ללעוס מסטיק לא באמת יעשה את העבודה.


הזעה - במדינה כמו שלנו, הזעה יכולה להיות בעיה. חם פה מאוד, לח פה מאוד. אם לא בא לך כתמי זיעה מגעילים בכל מיני מקומות "אסטרטגיים" בגוף, מומלץ ללבוש לאירוע בגדים בגזרה משוחררת מעט, עשויים מחומרים טבעיים/אורגניים כמו למשל - כותנה. מומלץ גם ללבוש גופיה מתחת או בגד תחתון אחר המיועד לספוג את הזיעה מהאיזורים הבעיתיים.


מניקור/פדיקור - לך על זה! לך תתפנק, תעשה איזה טיפול מקיף. תראה פעם אחת בעצמך ממה היא כל-כך מתלהבת כל פעם שהיא הולכת לקוסמטיקאית שלה. יסדרו לך את הציפורניים שיצאו יפות בתמונה...דמיין שאתה חותם על הכתובה כשהגריז מהמוסך תקוע לך מתחת לציפורן...קלטת את המסר?
אל תיחרד מהמחשבה על טיפול פנים. זה יעשה טוב, יאיר את הפנים שלך וירגיע אותך לפני היום הגדול בו אתם מתחתנים.


זהו לבינתיים, השורה התחתונה - אתם מתחתנים, שניכם, מגיע לך גם להיות מטופח ולפנק את עצמך. תעשה את זה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה