יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

טבעות אירוסין - 6 טרנדים חמים

חיפשנו ובדקנו עבורכם את מה שחם וחדש בתחום טבעות האירוסין. כמו תמיד, המבחר גדול, עשיר ומרשים, בין אם את טיפוס של אבן בודדת גדולה ומרשימה או אוסף של אבנים קטנות ומנצנצות. 


טרנד 1 - אבני חן צבעוניות


לאילו מבינכן בעלות טעם לא שגרתי, אבנים צבעוניות לרוב יענו לכן על הדרישות. החל מיהלומים ורודים והלאה לאבנים נוספות כגון : אבן ספיר, אבני אודם, איזמרגדים ועוד. המבחר הוא גדול ותוכלי למצוא אבנים בכל צבע שתחפצי.



טרנד 2 - 360 מעלות של יהלומים

אין צורך לספר לכן כמה תשומת לב מושך יהלום, אז תחשבו מה קורה כשמדובר בטבעת ששובצה כולה ביהלומים קטנים ומנצנצים. הטרנד הזה תופס תאוצה והוא להיט בקרב כלות ומעצבים כאחד. מעבר לעובדה שכל היהלומים הללו מוסיפים נצנוץ לטבעת, הם גם מבליטים או אפילו יוצרים אשליה של יהלום מרכזי גדול יותר. ושתקום זאת שתגיד שזה לא עושה לה את זה.


טרנד 3 - תושבות גבוהות ומסוגננות

עיצוב נכון ומורכב של תושבת היהלום בטבעות, בהחלט מעלות את הרף. תושבות מסוגננות, וחשוב יותר, מוגבהות, הן הדבר החם. דמייני לך בראש טבעת עדינה ואלגנטית, עם תושבת גבוהה ומעוצבת המחזיקה את היהלום ומבליטה אותו - נותנת לו להיות באור הזרקורים...



טרנד 4 - הטוויסט

טבעות בעלות עיצוב מיוחד של ליפוף או סלסול כזה או אחר הפכו להיות במשך השנים אחד הטרנדים החמים והשובים יותר. 
החל מטבעות יהלומים מורכבות ומסולסלות ועד לטבעות ממתכות יקרות בעלות עיצוב פשוט יותר עם טוויסט...אנחנו אוהבים את זה.


טרנד 5 - וינטאז'

וינטאז' פרץ חזק לתחום האופנה בכל דבר אפשרי. טבעות וינטאז', בין אם כאלה שעברו בירושה ובין אם כאלה שעוצבו על מנת שייראו ככה, אומנם נראות עתיקות אך זה לא אומר שהן נראות "עייפות". העיצובים הם רבים ומושקעים ביותר...תחשבו בכיוון של עיצובים מורכבים על מתכת ויהלומים.


טרנד 6 -מעצבים למען עולם טוב יותר

מעצבי תכשיטים החליטו להרים את הכפפה בתחומם ולהראות שאפשר לשלב בין עיצוב מרהיב ודאגה לסביבה.
הדבר מתבטא בשימוש בזהב ממוחזר ובשיבוץ יהלומים שהגיעו ממקומות נטולי מחלוקות ומלחמות.



נהניתם מהמאמר? למאמרים נוספים בנושא, היכנסו ל www.weddingbook.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה