יום רביעי, 10 באוגוסט 2011

תקליטן לחתונה


אתם מתחתנים והגעתם לשלב בו אותם צריכים לבחור תקליטן חתונה.
 הבעיה היא שבימינו כל אחד מנסה את מזלו כ תקליטן לחתונה, ולכן השוק מוצף בתקליטנים שמציעים עצמם כ תקליטן לחתונה. כל חתונה טובה מורכבת מאוכל טוב, מקום טוב ומוזיקה טובה, ולכן החשיבות בבחירת תקליטן איכותי היא מאוד גבוהה.

אז איך נדע להבדיל בין התקליטנים הטובים לבין הפחות?

תחילה, יש לבדוק את התקציב שבידכם ל תקליטן לחתונה. האם אתם יכולים להרשות לעצמכם תקליטן לחתונה שהוא ותיק,מנוסה ומבטיח (ולכן גם יקר יותר), או שאתם מעדיפים להשכיר תקליטן לחתונה צעיר שאיתו תוכלו להתמקח עם המחיר. העובדה שהתקליטן צעיר אינה מבטיחה שהוא אינו טוב, אלא רק אומרת שהוא אינו "קלף מבטיח" כמו התקליטנים הותיקים.

כאשר אתם בוחרים תקליטן עליכם לבדוק אם יש לכם כימיה איתו והאם מבין בסגנון המוזיקה שאתם רוצים שיהיה בחנותכם. מתחתנים שרוב האורחים שלהם לא אוהבים מזרחית, לא יבחרו תקליטן שעיקר המוזיקה שלו היא מזרחית, ולהיפך. בקשו מהתקליטן סרט וידאו של חתונה שהוא עשה על מנת להתרשם מתגובת הקהל למוזיקה שמושמעת,לשירים המתנגנים ולמעברים בניהם.

בנוסף, בדקו האם לתקליטן יש ציוד גיבוי ומה יקרה במקרה שיהיה חולה ולא יוכל להגיע לאירוע.

לאחר בחירת התקליטן לחתונה, סוגרים על סגנון המוזיקה שאתם מעוניינים בה ורשימה מצומצמת של שירים נבחרים שאתם רוצים שיתנגנו במהלך החתונה. אומנם אתם מתחתנים אבל הוא המקצוען, השתדלו לתת לתקליטן יד חופשית בבחירת השירים ואל תכינו לו מראש רשימת שירים ארוכה.

למוזיקה יש תפקיד חשוב מאוד בחתונה ולכן חשוב שהתקליטן שתבחרו יהיה לטעמכם.

מקווים שנהניתם מהמאמר. למאמרים נוספים היכנסו ל www.weddingbook.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה