יום שני, 15 באוגוסט 2011

שישה מנהגי חתונה ביזאריים מרחבי העולם חלק שני


מתחתנים בסקטולנד: 'משחירים' את הכלה

כאילו שגברים בחצאיות לא מספיקים בתוך מחווה קומית, תקשיבו לזה. כנראה שגברים סקוטים אוהבים את הנשים שלהם מסריחות ומלוכלכות. למסקנה הזאת הגעתי מכיוון שבסקוטלנד, כלה חייבת לעבור השפלה פומבית לפני שהיא נישאת לאהבת חייה.


ה'השחרה' כוללת הכל מהכל - החל מצואה של בעלי חיים למזונות דביקים כמו דבשה (מעין סירופ דביק המופק מקני סוכר) לקמח ו....כעיקרון כל דבר אפשרי. את כל התערובת המעילה הזאת שופכים על הכלה. כנראה השטקס המשפיל הזה אמור להכין את הכלה למציאות הברוטלית של הנישואין (או שפשוט גברים סקוטים אוהבים נשים מסריחות).


מתחתנים במאוריטניה: מפטמים את הכלה


מה שתקראו עכשיו אולי יישמע לכם כאילו לקוח מתוכנית ריאליטי הזויה ביותר אבל זה לא. זה באמת קורה באיזורים מסויימים באפריקה.
כבר מגיל 5, ילדות נשלחות על ידי ההורים לחוות פיטום.
שם, הילדות מחוייבות לאכול כל כך הרבה מזון עד שהן מקיאות. הזקנה המקומטת שבודקת ושומרת שהן לא יפסיקו לאכול, תכריח את הילדות לאכול גם את הקיא שלהן.


המנהג הזה נקרא Leblouh והוא נערך על מנת שבעתיד אותן ילדות יהפכו להיות מושכות בעיני הבעלים שלהן.
מסתבר שבצד ההוא של הכדור, ככל שהיא יותר שמנה יותר טוב. ולא משנה אם בדרך היא הורסת לעצמה את הבריאות או מקצרת את תוחלת החיים שלה. מה שחשוב זה שהיא תהיה גדולה וכמה שיותר כדי שכשהיא תגיע לגיל המתאים לנישואין היא תימכר במחיר הגבוה ביותר.
מעניין אם הנדוניה מחושבת לפי משקל...


מתחתנים במלזיה: לא הולכים לשירותים!


מתחתנים באיזור זה של העולם, לא מורשים ללכת לשירותים ב 72 השעות הקודמות לחתונה. מסתבר שהמנהג הזה נלקח כה ברצינות והוא נמשך במשך מאות שנים. הזוג נשאר תחת השגחה ב 72 השעות האלו כדי לוודא שהם לא "מרמים". במשך הזמן הזה מרעיבים את הזוג וכל מה שנותנים להם זה מעט מים.


האמונה הרווחת אומרת שאם הזוג שורד את העינוי הזה, לא רק שהם יזכו לפוריות בשפע אלא גם שאף אחד מהילדים שלהם לא ימות.


תכלס..3 ימים בלי לעשות קקי ופיפי יכולים להיות קשים כמו תקופת נישואין שלמה.


ובנימה אופטימית זו הגענו לסוף המאמר, קראתם על כמה מהמנהגים ההזויים ביותר הקיימים.


מקווה שנהניתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה