יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

כמה טיפים ועצות לדיטאה וחיטוב לפני היום הגדול


כלות לעתיד לרוב מתנהגות שונה אחת מהשניה כשמדובר בדיאטה או כושר לפני חתונה. חלק עושות שינוי מינימלי או בכלל לא, אבל חלק לוקחות את זה לרמה של טירונות וכושר קרבי יום אחרי אותו לילה בו הוא ענד לה את טבעת האירוסין.
אספנו עבורכן כל מיני טיפים ועצות הקשורים לגזרה ולמשקל כדי שיהיה לכן קל יותר לפני הערב הגדול.
  • לרוב, שינוי בודד בהרגלים יכול לעשות הרבה. כלות רבות לא מסוגלות ליותר משינוי אחד מכיוון שגם ככה תקופת הטרום חתונה היא תקופה לחוצה. אז שינויים בקטנה הם גם שינויים - את יכולה למשל ללכת למכון הכושר שלך 4 פעמים בשבוע במקום שלוש - בסה"כ הוספת עוד יום אחד וזה יגרום לשינוי.
    אם את לא טיפוס של כושר ומכון, את יכולה להחליט שעד אותו ערב, בכל תקופת הטרום חתונה את חותכת מהתפריט מתוקים.
  • תערבי גם אותו בזה! אחרי הכל ה חתונה היא של שניכם, וגם אם הוא עצלן, אני בטוח שגם הוא ירצה להתחטב מעט ולהיכנס לכושר. תקבעו לכם זמן שיחסית רגוע ונוח לשניכם וצאו ביחד לריצה קלה או להליכה ארוכה ומרגיעה בשעות הערב שכבר נהיה נעים. מעבר לכושר זה גם יתרום להפגת הלחץ.
  • אל תביאי לשינוי דרסטי! חשוב שתמשיכי להראות כעצמך. אם פתאום תרזי בצורה ממש קיצונית ותשתני לגמרי זה עלול להראות מוזר.
  • חפשי שינויים שתוכלי להמשיך איתם גם אחרי ערב הערב בו אתם מתחתנים. משהו שישדרג לך את איכות החיים.
  • אם תסגלי לעצמך הרגלי אכילה חדשים שימשיכו איתך אחרי ה חתונה, כמו לדוגמה להפסיק לאכול בחוץ ולהתחיל להכין אוכל בבית ולקחת לעבודה, את גם תשדרגי את עצמך מבחינה בריאותית וגם תחסכי כסף (שתוכלי לבזבז אותו אחרי זה על שופינג למשל).
  • תני ל חתונה שלך לדרבן אותך לעשות את הדיאטה שתמיד רצית. בדיוק כמו שזה נשמע...תמיד תכננת להוריד כמה קילוגרמים והמשכת לדחות? עכשיו יש לך סיבה, יעד. תשתמשי בזה.
עד כאן להיום, מקווים שנהניתן מהקריאה. המשיכו לבקר אותנו ולהתעדכן בכל מה שקורה בעולם החתונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה