יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

קביעת תאריך לחתונה

לאחר אותו רגע משמח בו התארסתם, השאלה שאתם הולכים לשמוע הכי הרבה היא "נו...מתי היום הגדול?". בדיוק כמו ראש השנה, פסח וכו', גם התאריך בו חגגתם חתונה הולך להפוך לתאריך מיוחד שיישמר בלבכם וישוב שנה אחרי שנה.

המציאות היא, עד שלא תקבעו תאריך לחגיגת חתונה, כל שאר התכנונים לא באמת אפשריים. חשוב שתזהרו לא לקבוע תאריך חתונה מבלי להקדיש לזה מחשבה עמוקה לפני. קביעת תאריך חתונה מצריכה יותר ממה שזה נראה.

השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם היא, כמה זמן אתם צריכים בשביל לתכנן את החתונה? חשוב שתהיו ריאליים, חתונה גדולה, פורמלית, יכולה בקלות להצריך שנה תכנון. יועצי חתונות אומרים שחתונה ממוצעת מצריכה כ 200 שעות עבודה שמתפרסות על פני שנה. על פני שנה, אין בעיה לפזר 200 שעות עבודה, אך תנסו לעשות את זה כשלרשותכם רק שלושה חודשים, והתוצאה תהיה לחץ אטומי ותשישות. מצד שני, חתונה קטנה, פחות רשמית יכולה לעבור בצורה חלקה תוך ארבעה עד שישה חודשים.

כשבוחרים חודש לביצוע חתונה, עליכם לשאול את עצמכם: באיזו עונה אנחנו מעדיפים להתחתן? או..האם העונה משנה בכלל? האם יש איזשהו חודש בשנה בעל חשיבות מיוחדת למשפחות שלכם? חגים מסוימים בהם נערכות חתונות יכולות לתת קונספט מסוים לעיצוב האירוע.

המומחים אומרים שהחודשים החזקים ביותר, הם עדיין יוני, אוגוסט וספטמבר.

אם החשיבות העיקרית בתכנון חתונה זה לחסוך כסף, תחשבו על אירוע שייערך למשל ביום שישי בצהריים. לרוב שישי בצהריים זה זמן שרוב נותני השירות ייקחו תשלום נמוך יותר מבדרך כלל.

שימו לב כשאתם קובעים תאריך חתונה סופי, שזה לא נופל על כל מיני אירועים מיוחדים שיכולים להסיח את דעתם של חלק מהאורחים....אפילו גמר ליגת האלופות יכול להסיט את נושאי השיחה באירוע לכיוון הלא נכון.

בשורה התחתונה - קביעת תאריך חתונה זה לא דבר פשוט, אך מצד שני זה גם לא דבר מסובך. פשוט, שבו, תחשבו ותתכננו.  אנחנו בטוחים שתצליחו למצוא יום שיתאים לכם בול ותחגגו בו את היום המדהים הזה.

מזל טוב!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה