יום שני, 3 באוקטובר 2011

10 שמלות הכלה הנועזות ביותר

טיילנו ברשת ואספנו עבורכם בשביל הכיף, עשר שמלות כלה הנחשבות לנועזות ביותר. אז הנה הן, עשרת שמלות הכלה הנועזות, חצופות והמוקצנות ביותר היישר מתערוכות אביב 2011, שיגרמו ללסת שלכם ליפול לריצפה:

1.



כמה דברים (די ברורים) שאת צריכה לדעת על בשביל ללבוש שמלת כלה כזאת: בטן שטוחה ברמה מגוחכת, סבא וסבתא עם ראש ממש פתוח ו...חתונה במקום כמו נניח...לאס וגאס.

2.

את חייבת ממש אבל ממש להיות מאוהבת בטרנד של שכבות כדי להתחתן ב שמלת כלה של מרצ'סה.

3. 

ראם אקרה ידועה לא מהיום בעיצובי שמלת כלה. אבל הפעם זו לא השמלה שהכניסה אותה לרשימה של העשיריה. אנחנו די בטוחים שאתם יכולים לנחש מה הסיבה.

4.

גוונים של ורוד וקווי מכפלת קצרים וגבוהים רצים חזק בתקופה הזאת אבל אפשר לומר שהשכבות הוורודות של רנדי רם לקחו את זה שלב אחד קדימה.

5.

נכון..זה אומנם מספק כיסוי מלא, אבל ההגדרה של שמלת כלה לא ממש תופסת פה. מכנסי תחרה משוחררות וחצאית/מטפחת אסימטרית של קלייר פטיבון, מתאימות יותר לאותם טיפוסים שאוהבים...ניסויים למיניהם.

6.

שמלת כלה של בת' אליס..יש כל כך הרבה דברים שיכולנו לומר עליה, אבל ללא ספק, זו הקסדה הנוצצת שמקפיצה אותה לרשימה.

7.

מכירים את המנטרה Less is More (פחות זה יותר)? יופי. שמלת כלה כזאת של קטרינה בוצ'י, מתאימה לאלו שמאמינות במנטרה ההפוכה More is More.

8.

שסע גבוה, חצאית בעלת שולי בועה ומחוך נותנים ל שמלת כלה זאת של דגלאס הנט, הגדרה של שמלת כלה נועזת "לפי הספר".

9.

עשי לנו טובה...לפני החתונה, תעשי כמה סיבובים בשביל המוביל לחופה לפני שתנסי את זה "על אמת" כשאת לבושה בשמלת הכלה הזאת של לידני דניאל.

10.

שמלת כלה מעוטרת ב"מעט" ורדים של פנינה טורנה, תהיה מושלמת עלייך באירוע שייערך ב- גני אירועים.

מזל טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה