יום שני, 17 באוקטובר 2011

יום החתונה - איך לתכנן את הזמן

מאז שהיית ילדה, חלמת על חתונה. בייחוד על שלך. זה הולך להיות יום מיוחד וקסום. השמש תזרח, מוזיקה תתנגן, אנשים יצחקו, ריקודים, שירים. שנים אחרי אנשים ידברו על החתונה שלכם. זה יכול לקרות, אך זה מצריך תכנון של מפיק סרטים, משמעת של רמטכ"ל וסבלנות של רב.
ונחשי מה? את יכולה לעשות את זה! ואפילו את יכולה להנות מתכנון חתונה. כל מה שצריך זה תכנון וארגון. אנו יוצאים מנקודת הנחה במאמר זה, כי את כל המסביב כבר מאחוריכם - צלם חתונה, תקליטן, קייטרינג, פרחים וכו'..אז בואי נמשיך הלאה למנה העיקרית - תכנון הלו"ז שלך ליום הגדול.

1 - הזמן הוא האויב
יום חתונה זה יום שיש לך בו המון לעשות בזמן קצר. אם תצליחי לפתח לעצמך לו"ז ולדבוק בו, תוכלי להספיק המון.

2 - נסיעות גוזלות זמן
זוגות רבים לפני חתונה, נוטים לא לקחת בחשבון את כל הזמן שנשרף על נסיעות ממקום למקום. ייתכן מצב שתבלו לכם שעה או יותר בנסיעות במהלך היום ואוי ואבוי אם קורה משהו לרכב או שאחד מהאנשים החיוניים לארגון הולך לאיבוד בדרך לאירוע. לעיתים מומלץ יותר לשכור רכב שייקח את כל מי שחיוני כולל אתכם, לחתונה. ככה אף אחד לא הולך לאיבוד ואפשר להנות מהחברה.

3 - צילום טוב לוקח זמן
כשרואים אסונות בטלויזיה..תמיד רואים אנשים שמנסים להציל את אלבום התמונות שלהם. לא את ה DVD או ה LCD..תמונות. אלו הזכרונות החשובים אותם תרצי לשמר. חשוב שיהיו המון צילומי חתונה. זה אולי נראה לך דבר של מה בכך אך ככל שיעבור הזמן תלמדי להעריך את אותן תמונות יותר ויותר..במיוחד כשתשבי עם הילדים או הנכדים ותראי להם אותן. התמונות הטובות ביותר הן אלו שמצולמות מייד לאחר החופה. כל השחקנים כבר במגרש, כולם לבושים יפה ורעננים. השלב הכי פחות מומלץ זה שתוך כדי חתונה מנסים לאסוף אנשים מרחבת הריקודים כדי לצלם כמה תמונות מורכבות - זה סתם גוזל זמן יקר. זהו השלב לתמונות כיפיות, לא רשמיות.

4 - להתחיל את היום מוקדם
עדיף להתחיל את היום מוקדם יותר מאשר לנסות ולהשלים פערי זמן שאבדו. קבעי לך את כל סידורי החתונה של אותו יום לשעה מוקדמת. אם קבעת אם אנשים שילוו אותך, בקשי מהם להגיע מוקדם. את תדעי להעריך את זה מאוחר יותר במהלך היום כשפתאום יהיה לך זמן לנשום.

5- תזונה = כח
כן כן אנחנו יודעים, זה נשמע כאילו אמא שלך מדברת, אבל זה נכון! כשאת לא אוכלת את מאבדת אנרגיה...ולאבד אנרגיה אומר שאת לא תהני בחתונה מכיוון שתהיי מותשת. תאכלי ארוחת בוקר טובה ומזינה. אם את לא מסוגלת לאכול, לפחות תשתי איזה שייק מזין שייתן לך אנרגיה. בקשי מאחת הבנות שעוזרות לך, להכין כמה מאכלים שתוכלו לקחת אתכן. כעכים רכים זה דבר מעולה - הם לא מלכלכים והם מצויינים בספיגת אלכוהול. דרך אגב...להתחיל לשתות מוקדם במהלך היום זה רעיון ממש רע.

6 - צלם חתונה זה הנווט שלך
צלם חתונה ילווה אותך מתחילת היום ועד סופו. אם תשתפי אותו בתכנון הלו"ז שלך, הוא ידאג שתישארי במסלול הזמן שקבעתם וכך תוכלי להנות עוד יותר. תאמיני לנו - זה לטובתך. כשאת רגועה צילומי חתונה יוצאים טוב יותר.

מזל טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה