יום שני, 10 באוקטובר 2011

דיג'יי חתונה טוב יכול להרים את החתונה לשמיים בעוד שדיג'יי חתונה רע יכול להרוס אותה. לשאול את השאלות הנכונות כשאתם נפגשים עם דיג'יי חתונה זה המפתח לתכנון חתונה מוצלח.


בכל חתונה, הדיג'יי למעשה מכתיב את הקצב, בחירת השירים, הסלואו הראשון של החתן והכלה והרמת המוראל של כולם. אז אל תחסכו בזמן כשאתם הולכים לחפש דייג'יי לחתונה שלכם. תשקיעו זמן, תשאלו שאלות ותעשו שיעורי בית.


כאשר מתחילים לחפש דיג'יי מקצועי, מומלץ להתחיל לשאול מסביב - משפחה, חברים שנישאו לא מזמן, מכרים וכו'. תמיד טוב לשמוע חוות דעת. מעבר לאנשים אלו, תוכלו גם לשאול את אנשי הקייטרינג, האולם וכו', הם עובדים קבוע באירועים כאלו ויצא להם לראות לא מעט תקליטני חתונה
עכשיו חשוב לזכור - המלצות זה דבר מצוין אבל אל תסמכו עליהן ב 100%. אחרי הכל זו חתונה שלכם והדיג'יי צריך להתאים לטעמכם.


שאלות שכדאי לשאול כשנפגשים עם תקליטן:

  • מוזיקה - מה תחום ההתמחות שלו? כמה חומר הוא מוכן לקבל מהחתן והכלה? האם האורחים יוכלו לגשת ולבקש ממנו שירים? האם הוא מעודכן בכל מה שחדש?
  • ניסיון - כמה ניסיון יש לו באירועים בסדר גודל של חתונה? הניסיון של תקליטן מאוד חשוב. תקליטן מנוסה יודע לקרוא את הקהל ולהתאים את המוזיקה להלך הרוח.
  • מחיר - כשמדברים על מחיר, תדאגו שהכל יאמר לכם. שלא יהיו הפתעות. דברו על תוספות עם צריך כגון - ציוד מסוים שנחשב לאקסטרה וכו'. בסוף יש לעגן הכל בחוזה מסודר.
  • חוזה- אין דברים בעל פה! תזכרו את זה טוב - דיברתם על מחיר? יפה, עכשיו תדאגו שהכל יהיה רשום. שלא יגיד לכם דברים כמו "כן זה כלול"..הכל בכתב. אתם לא רוצים חתונה עם הפתעות לא נעימות, נכון?
  • המלצות - משום מה יש הרבה אנשים שמרגישים לא בנוח לבקש מהתקליטן המלצות מלקוחות עבר שלו. אתם הולכים לשלם הרבה כסף למישהו שהולך לשלוט במוזיקה ביום החשוב ביותר בחייכם. אל תתביישו, בקשו ממנו המלצות, טלפונים של לקוחות קודמים או אפילו תשאלו אם תוכלו לבוא להציץ באירוע הבא שלו. שימו לב טוב איך הוא מגיב כשאתם מבקשים המלצות. אם הוא מפגין ביטחון ולא מהסס זה מצוין. אם אתם מרגישים בהיסוס או ניסיון להתחמק - תמשיכו לתקליטן הבא.
  • התקליטן - יש הרבה חברות מוזיקה שמעסיקות תקליטנים רבים. ודאו שאותו אדם שאיתו אתם נפגשים ומדברים, הוא התקליטן שיהיה באירוע שלכם. גם את זה חשוב לרשום בחוזה.
זהו עד כאן. תשתמשו בטיפים האלו, אל תהססו לשאול ולבקש. אחרי הכל אתם הלקוח.
שיהיה לכם המון מזל טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה