יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

כמה טיפים ועצות על יצירת רשימת מוזמנים

כמעט תמיד לפני שמתחילים לארגן חתונה, נוטים לחשוב שרשימת מוזמנים זה החלק הקל. רק אחרי שמתחילים לעבוד על הרשימה, מתחילים להבין כמה זה באמת מורכב. כדי שלא תתקעו עם זה גם אתם לפני שאתם מתחתנים, הבאנו עבורכם כמה טיפים על יצירת רשימת מוזמני חתונה.

1. החליטו כמה מוזמנים אתם רוצים להזמין - התחילו עם יצירת 4 רשימות:
רשימה של החתן, רשימה של הכלה, רשימה של הורי החתן ורשימה של הורי הכלה. אם תרצו תוכלו להוסיף רשימה נוספת של אנשים שאתם חושבים להזמין אך לא באמת בטוחים לגביהם.

2. החליטו על מספר מוזמנים סופי - חברו את הרשימות המוזמנים שיצרתם ותראו לאיזה מספר הגעתם. אם עברתם את המספר שקבעתם, תתחילו להוריד מוזמני חתונה מהרשימה האחרונה של אורחי חתונה פוטנציאליים. במידה ואין רשימה כזאת תתחילו לקצץ משאר הרשימות, והסבירו להורים את הסיבות ואת הצורך - העלויות פר אורח. ההסבר יכול להועיל ולגרום להם להבין שהמניעים הם לא אישיים אלא כלכליים בלבד.

3. הכינו רשימה ראשית - שבו על המחשב, קובץ אקסל פשוט וצרו לכם רשימת מוזמני חתונה מסודרת לפי א'-ב'. אפשר להוסיף לרשימה הזאת גם כתובות למקרה שתרצו לשלוח להם מכתבי תודה אחרי החתונה. מומלץ לרשום את כמות הילדים שיגיעו לחתונה ואת כמות הספקים. לעיתים, חברות קייטרינג נותנות הנחה על מנות ילדים ואף נותנים לספקים אחרים לאכול בחינם.
עוד יתרון של רשימת מוזמני חתונה מסודרת, זה שהיא יכולה לעזור למארגנים שלכם עם סידורי הושבה , שולחנות וכו'.

4.  אל תרגישו מחויבים להזמין את כל העולם - זו חתונה שלכם, אתם לא חייבים להזמין את כולם פלוס אחד/אחת, במיוחד אם לא פגשתם את בן או בת הזוג אף פעם. הכל תלוי בתקציב חתונה שלכם. דבר נוסף שאפשר לשקול, זה לא להזמין ילדים לחתונה.

רשימות חתונה יכולים לעיתים להיות מעיקות ולגזול המון זמן, בייחוד כשההורים מעורבים בהם. זכרו כי זו חתונה שלכם. בסופו של דבר, אלו אתם שתתנו את המילה האחרונה. תשמרו על רשימת חתונה מסודרת ותחת שליטה וכך תעזרו גם למארגני החתונה שלכם ליצור לכם את היום המושלם.

כנסו ל WeddingBook.co.il ותהנו ממאמרים נוספים בסגנון ומדברים נוספים כגון אינדקס חתונה עשיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה