יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

סוגיות אירוסין - התמודדות עם רגליים קרות

מרגישים שאתם מתחילים לקבל רגליים קרות? חווחם פחד מצמרר כשאתם מבינים שאתם הולכים לחיות עם אותו אדם כל החיים? אל תדאגו, זה קורה. ברוב המקרים, ה - התחרפנות הזאת בסך הכל מראה על כך שאתם סובלים מחרדת טרום-חתונה. (ותאמינו לנו, אתם לא לבד! כל כך הרבה אנשים מרגישים כך לפני ה חתונה.)

לפעמים, הסימפטומים האלו מצביעים על בעיה מעט חמורה יותר - ומצריכים טיפול מיידי. המדריך שלנו יעזור לכם להחליט אם אתם צריכים לרוץ ישר לידיים של בן הזוג- או - לכיוון השני.

חרדת טרום-חתונה : סיבות לא לבטל

לא מרגישים סקסיים וחמים במיטה?
תירגעו. ההפוגה והרגיעה בחיי המין שלכם בתקופה הזאת של טרום חתונה, הם לא באמת מדד לכך שאתם הולכים לבלות עתיד של שעמום בחדר השינה. זו בסך הכל תגובה לסטרס שעובר עליכם (בואו נדבר תכלס - התעסקות כל היום בפרחים, אולם, הזמנות ועוד זה לא בדיוק דברים שעושים חשק, נכון?). זה טבעי לחלוטין ובשום אופן לא מצביע על כך שזה העתיד שמחכה לכם. חכו חכו...תראו איך החום יעלה בתקופת הירח דבש.

האקס/ית המיתולוגי/ת
האקס של אחד מכם ממשיך להופיע כל כמה זמן כמו איזה ארוחה רעה שעלתה למסור ד"ש ופתאום אתם מתחילים להרגיש מאויימים. כאילו שאותו אקס עדיין נושא ביד שלו איזה לפיד שעלול להצית משהו. אל תעשו שום דבר דרסטי. שתפו את הפחדים והמחשבות שלכם עם בן/בת הזוג אבל תעשו זאת בדרך נעימה ולא תוקפנית. קחו לכם את סוף השבוע וצאו לאיזו חופשה רומנטית ותוכיחו אחד לשניה שהאש עדיין שם ובגדול.

נמאס לתמיד?
אחד מכם עולה לשני על העצבים? פתאום סף הסבלנות שלכם ממש ממש נמוך? לא מסוגלים יותר לראות את הבלאגן על השולחן, את הכלים המלוכלכים בכיור או אפילו את העיטוש הרועש הזה? זה בסדר. תקופת האירוסין היא לא תמיד שדה של שושנים - סטרס טרום-חתונה לרוב הופך אתכם לפחות סבלניים, עצבניים ומתרגזים בקלות. אם פתאום, משום מקום - החברים של אחד מכם עולה לשני על העצבים, ההתנהגות הרגילה של בן/בת הזוג היא בלתי נסבלת - פשוט קחו נשימה עמוקה. תחשבו על זה שאתם אוטוטו מתחתנים וזו תקופה שאתם אקסטרה רגישים ותנסו לשמור דברים בפרופורציה.

פאניקה לפני החגיגה
בסביבות השבועיים לפני היום הגדול, פתאום תגלו שאתם בפאניקה - אתם מזיעים, רועדים, לא ישנים טוב ולא אוכלים. נכון..זה לא בריא אבל זה נורמלי. אתם עומדים להתחייב לשארית חייכם ופתאום מתחילים לעכל את זה. תעשו את המקסימום כדי לנסות ולהירגע ולשמור על הבריאות שלכם. לאט לאט העצבים שלכם יחזרו למצב הטבעי.

חיות מחמד ועצבים
אתה חולה על כלבים, המתוקה שלך - לא סובלת אותם. איך יהיו לך את החיים שאתה רוצה בלי היצור הפרוותי הזה לידך שתוכל לטפל ולשחק איתו? או אולי...אתה מתבאס על זה שהחתול שלה עם ארגז החול המסריח שלו עובר להיות חלק מהחיים שלך. לא משנה במה מדובר..תזכרו שלמזג 2 צורות חיים אף פעם לא יעבור חלק. הדברים הקטנים האלו לא באמת יצדיקו צעד כמו ביטול חתונה, נכון? שבו ביחד, דברו על הכל, תבינו שחייבים להתפשר ובסופו של דבר תקלטו שמוותרים על מעט, אך מרוויחים המון.

בעיות קבועות : סיבות כן לבטל
ועכשיו בטון רציני יותר, ישנם בעיות בזוגיות שנמצאות מעבר להגדרה של חרדת טרום-חתונה, כעסים ועצבים. אם אתם מוצאים את עצמכם חווים דבר כזה, תעשו לעצמכם טובה ותעשו משהו בנידון מייד - תתעמתו עם הבעיה בצורה ישירה, תתייעצו עם חברים או משפחה ואפילו חפשו עזרה מקצועית ( לבד או ביחד). אם המצב מצריך, דוחים חתונה - אם זה לא עוזר ונראה כי הבעיה לא באמת ניתנת לטיפול, עדיף לבטל.

סיבות ראשיות לחפש עזרה או לבטל:
- ניצול - פיזי או רגשי
- התמכרויות - סמים, הימורים, אלכוהול
- בעיות משפחתיות קריטיות - שליליות קשה וחוסר הסכמה והתאמה עם ההורים.
- סקס - לא מהנה, לא נעים וכואב
- הפרת אמונים - בגידה, גניבה, חוסר יושר וכנות
- דת - בעיות ברמה הדתית שלא ניתנות לפיתרון
- צאצאים - כוונות שונות לגבי ילדים
- כסף - ראייה שונה לגמרי בכל נושא הכסף






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה