יום חמישי, 28 ביולי 2011

חתונה 2012 - טרנדים בשמלות כלה

מאת: אושיק וטורי

עונת החתונות של 2012 הולכת ומתקרבת ואנו פה בצוות WeddingBook קיבצנו עבורכם כמה מהטרנדים אותם אנו צפויים לראות.


שמלות סטרפלס בהשארת לנז'רי 


מעצבי שמלות כלה משתמשים במחוכים סקסיים ושובביים ומשלבים בהם אלמנטיים נשיים כגון - תחרה, חריזה ועוד, ובכך יוצרים שמלות מדהימות בעלות מראה נשי ורומנטי.









חגורות מעוצבות לכלה


לאלו מכן שיירצו לשדרג את ההופעה שלהן מומלץ בחום להוסיף חגורה מעוצבת ללוק. חגורות מעוצבות יכולות להוסיף המון - בין אם זה למראה האלגנטי , הראוותני, השובב או הקלאסי.
מעצבים משלבים בחגורות שלהם חרוזים, אבני חן, פנינים, כיווצים, פייטים, משי צבעוני, סאטן או תחרה, רקמות של פרחים ועוד.






שמלות כלה בגוונים רכים


2012 מוציאה אותך מהמסגרת ונותנת לך אפשרויות מדהימות מעבר לשמלה בצבע לבן קלאסי. 
השנה תמצאי שמלות בצבעים עדינים כגון - ורדרד על גבול הלבן, כתום רך על גבול הצהוב, לבנדר (סגלגל עדין) או אפילו גוונים כהים מעט כמו חום עתיק. את השמלות הלבנות כמובן שלא שכחנו וכיום ניתן לראות שאחד הטרנדים החמים זה שמלה קלאסית לבנה עם נגיעות של צבע בין אם מדובר בחגורות מעוצבות בצבעים נועזים או ברקמות  ועיטורים בצבעים חזקים כמו אדום, שחור, סגול כהה או ירוק איזמרגד.








עיטורים פרחוניים גדולים


פרחים...יש משהו יותר נשי ויפה מפרח? בדיוק כמו שהטרנד החדש הזה נכנס לתחום עוגות החתונה, העונה הזאת תראי פרחים ענקיים מעטרים כלות רבות. בין אם זה בשיער שלך, על השמלה שלך או מסביב לפרק כף היד. 






חצאיות קפלים מבד שיפון


טרנד נוסף לעונה זה חצאיות קפלים מבד שיפון. האריג הקליל, הכמעט שקוף והאוורירי מאפשר למעצב ליצור חצאיות יפהפיות, בעלות מראה אלגנטי ומיוחד בסגנון של שמלת נשף, אשר בקלות יכולות לתפוס את התפקיד של שמלת כלה.






מקווים שנהניתם מהמאמר. למאמרים נוספים היכנסו ל www.weddingbook.co.il






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה